מהו נכס מניב

במידה שיש בידיכם סכום כסף הפנוי להשקעה, ודאי שמעתם על המושגים הכנסה פסיבית או נכס מניב. רכישת דירה או נכס נדל"ני אחר עשויה להניב עבורנו הכנסה נוספת שתמורתה אנחנו לא צריכים לעבוד ביום-יום. מהו נכס מניב, והאם משתלם להיות בעל של נכס מניב?

מהו נכס מניב?

אם אתה גר בדירה שרכשת ואתה משלם משכנתא, אמנם יש לך נכס, אבל לא מדובר בנכס מניב או נכס להשקעה. נכס מניב הוא כל נכס אשר מספק לנו הכנסה כספית חודשית בזכות השכרתו. נכס למגורים, משרדים, חנויות, מחסנים, מפעלים ועוד. ההשקעה בנכס מסוג זה והרווח מכל נכס משתנים בהתאם לגודל הנכס, למיקומו ולפרמטרים נוספים.

נכס מניב יכול להתאים לכל מי שמחפש אפיק להשקעה. השקעה בנכס יכולה להיות השקעה טובה, במידה שאתם מבינים בנדל"ן ומוכנים גם לקחת סיכונים. לא כל נכס שתרכשו יניב לכם רווחים מהשכירות, ולכן חשוב לבדוק היטב את ההשקעה שלכם.

נכסים מניבים למגורים

נכס מניב יכול להיות דירה בצפון תל אביב או דירה בבאר שבע. כל אחת מהאפשרויות דורשת השקעה כספית שונה ותניב תשואה שונה, לכן חשוב לבדוק את יכולת ההשקעה שלכם, לבדוק נתונים בשטח, את מקום המגורים שאתם מתעתדים לקנות, האזור ומהן המכירות האחרונות באזור. לאחר שקלול כל הפרמטרים תוכלו לדעת אם להשקיע בדירה או לא. גם לאחר מכן יש לקחת בחשבון משתנים שונים שיכולים למנוע את ההכנסה כגון אי מציאת שוכרים או בעיות תחזוקה הדורשות תיקונים יקרים, שלא נילקחו בחשבון בעת רכישת הנכס, שיכולים ליצור הפסד. ככל השקעה יש לקחת בחשבון את רמת הסיכון ולהתכונן לכל תרחיש.

נכסים מניבים מסחריים

נכסים מסחריים לרוב מניבים תשואה מאוד יפה מדי חודש. ניתן למצוא משרדים למכירה המאפשרים לכם לרכוש משרד קטן ולהשכיר אותו. לרוב, מחירי המשרדים במרכז יהיו גבוהים יותר מנכס מניב של משרדים בבנימינה או באזור רחובות למשל. 

אז האם נכס מניב מתאים לכם?

התשובה לכך תלויה רק בכם. כדי לקנות נכס מניב יש לחקור את התחום, לבדוק נכסים שונים, לבדוק את  טיב הנכס וההשקעה. רכישת נכס דורשת עבודה רבה על מנת לפעול נכון ולעשות השקעה שתניב לכם את התשואה שייחלתם לה. זאת בהחלט יכולה להיות אפשרות טובה עבורכם.

אם אתם נמנים עם אותם אנשים אשר מעדיפים שהכסף שלהם יישמר בבנק, מבלי לקחת סיכונים, וזאת בידיעה שהכסף אינו מרוויח, עדיף שלא תבחרו להשקיע בתחום הזה של נכסים מניבים.

אנו באדשגיא מציעים לכם משרדים חדשים לרכישה במספר גדלים. באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון גדול של נדל"ן מניב המוצע כרגע בשוק, ולבחור את הנכס שמתאים לכם ביותר מבחינת סוג, גודל, מיקום וכמובן – רמת סיכון. בהצלחה!