משרדים קטנים להשכרה בבנימינה

 

 

שוק העבודה משתנה בקצב מסחרר,  וכיום עסקים רבים הם עסקים של איש אחד שעובד כעצמאי ועושה את כל העבודה מהמחשב. לצד אלו יש עסקים הזקוקים למשרד, למשל כאשר עובדים בעסק שניים-שלושה עובדים, או כאשר העסק מקבל קהל – כמו עורכי דין, יועצים, מגשרים – אבל מספיק להם משרד קטן ואין להם צורך במשרד גדול.

 

עצמאים רבים מעדיפים לשכור משרד ולא לעבוד מהבית, במטרה למנוע הסחות דעת ולהתרכז בעבודה, הם מחפשים מקום שיאפשר להם לפגוש את הלקוחות, או כאשר אופי העבודה מצריך פגישות עם לקוחות או מתן שירותים שונים.

 

השכרת משרדים קטנים

השכרת משרד קטן תאפשר לכם לעבוד בשקט, בלי הפרעות, וזאת מבלי להוציא תקציב גדול על שכירות המקום. כיום ניתן למצוא מתחמים המציעים להשכרה משרדים קטנים בבנימינה והסביבה במתחם הכולל מטבחון משותף וחללים מרכזיים לשירות המשרדים בקומה.

 

בעת בחירת משרד חשוב לבדוק מספר פרמטרים

מיקום המשרד

היכן המשרד ממוקם: בחרו משרד שקרוב לביתכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר בנסיעות ארוכות ומתישות. בדקו האם יש גישה מהירה ונוחה אליו. ההמלצה היא לבדוק את הגישה אל המשרד בשעות שונות של היום לפני שאתם שוכרים אותו, חבל שתמצאו שאתם עומדים בפקקים מדי יום גם כאשר המשרד נמצא מאות מטרים מביתכם.

 

בדקו גם האם יש תחבורה ציבורית בקרבת המשרד. במידה שיש לקוחות המגיעים אל העסק חשוב שהם יוכלו להגיע גם באמצעי התחבורה השונים. כמו כן ודאו שיש חניה מסודרת בבניין או בקרבתו.

 

מה כוללת ההשכרה

האם במקום יש אינטרנט אלחוטי פתוח שיאפשר לכם לעבוד? האם יש קליטה טובה של מכשירי סלולאר? כל אלה ישפיעו על העבודה שלכם. בדקו מהו גובה דמי ניהול, ארנונה, צריכת חשמל, מים, חניה, ניקיון והוצאות שיפוץ והתאמה.

 

גודל המשרד

האם אתם זקוקים למשרד קטן? בינוני? האם אתם זקוקים לחדר המתנה או למחסן? האם יש צורך בעמדת קבלה שבה תשב מזכירה? והאם אתם זקוקים לחלל גדול יותר עבור מספר עובדים? הגדירו מראש מהם הצרכים שלכם, כך תוכלו להתמקד בחיפושים רלוונטיים ולא לבזבז זמן יקר.  כמו כן בדקו אם יש שירותים במשרד או בקומה, האם יש מטבחון או מחסן והאם המשרד כולל חניה בבניין או מחוצה לו. בדקו מהו גודל המשרד, האם הוא מחולק בצורה הנוחה לכם, האם הוא גדול ומרווח מספיק ואם יש מספיק חלונות המספקים אור טבעי במשרד.

 

מה המשרד שלכם משדר?

יש הבדל גדול בין משרד היושב בבניין חדש לבין משרד הנמצא בבניין ישן ולא מטופח. חזות הבניין היא חלק מהמשרד והפנים של העסק שלכם, גם אם רק אתם מגיעים בבוקר למשרד. כיום ניתן למצוא משרדים קטנים בבניינים חדשים וגדולים. קחו בחשבון שהנראות משפיעה רבות על התחושה שלכם ושל הלקוחות שלכם על העסק ועל המיתוג של העסק שלכם.

מעוניינים לשמוע פרטים על  משרדים להשכרה בבנימינה?

השאירו פרטים ונחזור אליכן.ם בהקדם