משרד להשכרה או מרחב עבודה

ההתקדמות הטכנולוגית של העשורים האחרונים מאפשרת לנו לעבוד מכל מקום כמעט, ללא צורך להיות במקום מסויים. עצמאים רבים מוצאים עצמם עובדים בבית, בבתי קפה ואף במהלך הטיול שלהם.

אבל, עבור רבים, הבחירה לעבוד בבית היא לא אופציה טובה. לא לכולם מתאים לעבוד מהבית מסיבות שונות, כמו צורך בהפרדה פיזית של הבית והעבודה, היעדר גבולות בין זמנים למטלות הבית לזמני עבודה וכמובן – יש אנשים שפשוט חייבים לקום בבוקר, להתקלח, להסתרק, להתלבש יפה ולצאת מהדלת כדי להרגיש שהם הולכים לעבוד, וישיבה מול המחשב הביתי לא מספקת להם את התחושה הזאת.

 בשנים האחרונות החלו לקום מרחבי עבודה משותפים המאפשרים שכירת חללי עבודה משתנים לפי הצורך מבחינת זמן וגודל, החל משולחן ועד חדר עבודה. שכירת מרחב עבודה יכולה לפתור חלק גדול מהבעיות, אבל לא תמיד אופציה זו זולה יותר משכירת משרד.

לעבוד מהבית, במשרד פרטי או במרחב עבודה?

 

סוג העבודה שלכם דורש התאמה למקום העבודה. האם אתם יכולים לעבוד מכל מקום או ממשרד שהוא משרד פתוח? למרות שהטכנולוגיה מאפשרת לעבוד מכל מקום, ישנם מקצועות שעדיין דורשים עבודה במשרד מסודר, למשל אם אתם מזמינים לקוחות, אם אתם זקוקים למרחב עבודה פרטי ושקט וכדומה.

אנשים רבים, גם שכירים, יכולים לעבוד מהבית בחלק ממהלך השבוע. האפשרות לעבוד מהבית עשויה להיות מפתה עבור אנשים שעובדים שנים רבות במשרדים, אולם לעתים עבודה בבית עלולה פוגע בפרודוקטיביות. היעדר עבודת צוות יכול לפגום בתהליכי העבודה עקב המחסור בסביבה מפרה הקיימת במשרד, המעניקה השראה ופתרונות יצירתיים. 

לעבודה במרחבי עבודה יש יתרונות רבים. חללי עבודה מציעים לכל שכיר או עצמאי לשכור שולחן או חדר במרחב עבודה הכולל את כל תנאי המשרד. ישנן חברות ששוכרות מרחב עבודה של כמה עמדות לכל עובדי החברה. היתרון הגדול הוא שאין צורך להתחייב לתקופה ארוכה של שכירת משרד.

אז האם לשכור משרד פרטי או חדר במרחב עבודה? אין תשובה אחת, ולמעשה, זוהי סוגייה אינדיבידואלית, התלויה הן בעובד והן בצרכי העסק. ישנם אנשים הזקוקים לשקט כדי לעבוד, וישנם הזקוקים לקולגות לצדם ולסביבה דינמית.

לפני שכירת משרד או חלל עבודה שבו ובדקו מהם צרכי העסק, מה העלויות הכלכליות של כל אחת מהאפשרויות ואיזו סביבת עבודה הכי מתאימה לכם ולשותפים שלהם.