כמה עולה לשכור משרד

אם יש לכם עסק קטן, ייתכן שאתם מעדיפים לעבוד מהבית. זה חוסך לכם הרבה: את עלות שכירת המשרד כמובן, אבל לא רק – זה חוסך לכם תשלומים נלווים רבים וגבוהים: ארנונה, מים וחשמל, תשלומי ועד בית במידה שהמשרד ממוקם בבניין, דלק ועלויות אחזקת הרכב, ארוחות צהריים מחוץ לבית וגם – מטפלת לילדים או צהרון שאתם יכולים לחסוך במידה שאתם יכולים לאסוף את הילדים ולהמשיך לעבוד בשעות הצהריים. 

אבל, למרות שעבודה מהבית נשמעת מאוד משתלמת – לא בכל מצב מסתדר לעבוד מהבית. למשל, אם אתם מספר שותפים או מעסיקים עובדים, ייתכן שבית לא יתאים לכולכם. אם אתם עסק שלקוחות רבים מגיעים אליו או שיש לכם הרבה פגישות עבודה עם שותפים פוטנציאליים או משקיעים פוטנציאליים, ייתכן שעבודה מהבית לא תהיה אפשרית עבורכם. 

כיום ישנן אפשרויות רבות לאתר עבודה – ניתן לשכור משרד פרטי משלכם, וניתן לשכור משרד אותו אתם חולקים עם שותף שמנהל עסק בעל צביון דומה, אפשרות אחרת היא לעבוד מהבית אך לקיים פגישות וישיבות בבית קפה, ואפשרות שלישית היא לשכור חלל עבודה. 

 

שכירת משרד

שכירת משרד היא צעד גדול ומשמעותי לעסק, ואם הגעתם אליו – אז כנראה שאתם מתנהלים נכון והולכים בדרך הבטוחה. 

היתרון הגדול של משרד הוא כמובן המיצוב שלו – הלקוח שלכם רואה שיש לכם משרד פרטי משלכם ואתם משדרים רצינות ואחריות בניהול העסק ובשירות שתתנו ללקוחות שלכם. 

משרד פרטי יקבל כולו את המיתוג שלכם – השם, הלוגו יופיע בכל המשרד וכמובן על דלת המשרד, במעלית ובלובי. כך אתם מסייעים למיתוג שלכם ומשדרים שאתם עסק רציני.

משרד משלכם מאפשר הן לכם ולעובדים שלכם והן ללקוחות שלכם פרטיות מקסימלית – במשרד תוכלו לדבר באופן חופשי מבלי לחשוש שישמעו רעיונות שלכם או פרטים אישיים של לקוחותיכם.

כדאי לתת על בחירת המשרד את כל שיקול הדעת. בבואכם לשכור משרד זכרו כי הוא הולך לשרת אתכם לפחות לשנה אחת – ובתקווה לשנים רבות, מה שיחסוך לכם טרטורים רבים סביב מציאת משרד אחר וכמובן הוצאות נלוות הכרוכות במעברים ואי הנוחות שתיגרם לעסק, לכם וללקוחות שלכם. 

על כן, כשאתם מחפשים משרד להשכרה מצאו את המקום המתאים והנוח ביותר שעונה על כמה שיותר מהצרכים והדרישות שלכם – החל ממיקום שיהיה נוח ללקוחות ולעובדים להגיע אליו אם זה באמצעות צירי תחבורה נוחים, תחבורה ציבורית זמינה ומקומות חניה ללא תשלום. 

שימו לב עם זאת שסביבת המשרד לא רועשת מדי ומאפשרת עבודה בשקט ובפרטיות כך כאשר אתם מעוניינים לפתוח את החלונות. 

ודאו שסביבת המשרד ייצוגית וראויה לקבלת לקוחות, שהבניין מאובטח, מוגן ומתוחזק. 

 

שכירת חללי עבודה

השכרת חללי עבודה זוכה לפופולאריות רבה בשנים האחרונות, וזאת מאחר שהיא גמישה ומתאימה להרבה עסקים קטנים. 

היתרון הגדול והמשמעותי הוא שבעל העסק מקבל משרד – מבלי להתעסק בכל מה שכרוך בשכירת משרד מבחינת דרישות להשכרת נכס וכן אבזור המשרד וניהול ענייני האחזקה. כך, בחללי עבודה יהיו זמינים לכם חדרים שלא תצטרכו להחזיק ריקים באופן קבוע כמו חדר המתנה או חדר ישיבות. כמו כן תוכלו להיעזר בשירותים משרדיים כמו מדפסת וסורק.   

יתרון גדול נוסף הוא שתוכלו לשכור חלל עבודה לפרק זמן קצוב הנחוץ לכם ללא התחייבויות לפרקי זמן נוספים גלובליים. 

 

כמה זה עולה?

המחיר תלוי כמובן במספר גורמים:

  1. מיקום חלל העבודה – כמובן שככל שהוא מרכזי יותר ונגיש יותר לצירי תנועה מחירו יהיה גבוה יותר
  2. פרק הזמן שבו תצטרכו את חלל העבודה
  3. שירותים נוספים שתרצו לשכור כמו שירותי מזכירות, מטבחון, שירותי משרד, עזרי משרד וכדומה.